sobota, 10 marca 2012

WYWIAD

                                                  Wywiad z Deidarą !!!
                               
Witam w pierwszym odcinku WYWIADÓW Z GWIAZDAMI !!!
Prowadząca Yumi dziś będzie rozmawiać z Deidarą. Przystojniakiem z trzeciej klasy ^^
Y: Cześć wam! Dziś rozmawiam z Dei' em, chłopcem z Akatsuki :D
< Dei wchodzi tylko w spodniach, takich nad morze >
D: Yumi, tylko nie chłopcem -.- Jestem Mężczyzną :P
< Yumi ma minę jakby zobaczyłą anioła >
Y: Siemka, Dei, co u ciebie?
D: Dobrze, ale Tobi mnie kur** wkurza -.- Liderek też.
Y: Powiesz nam coś o nich?? Proszę :D
D: Hmmm, nie będą słyszeli??
Y: Raczej nie.
D: Liderek to dziecko słońca z obsesją noszenia złomu na twarzy. Kocha  rządzenie. Jest debilem, popaprańcem i idiotą. Tobi jest dzieckiem dyni i pojebanego anglika. Nie umi zrobić najproszej rzeczy. Spuszczamy po nim kupy -.-
Lider: Po wywiadzie masz w mordę >.<
Tobi: Łaaa! DeiDei kocham cie a ty takie rzeczy mófisz ( mófisz xD ) !!!
D: Mówiłaś, że nie będą słyszeli -.-
Y: Mówiłam że raczej nie ^^
D: Eeeeh, ty. Przez ciebie mam przejebane...
Y: Nie przesadzaj... Co on może ci zrobić?
D: Poćwiartować, spuścić w kiblu, ugotować żywcem, upiec...
< Yumi zemdliło >
Y: Nie mów już :O Niedobrze mi.
D: ...Usmażyć, zadźgać widelcem albo wykałaczką...
< Yumi trzyma się za usta >
Y: Na ciebie zwymiotuję...
< Deidara umilka i odsuwa się >
Y: Żartowałam xD
D: -.-
Y: ^^
D: Coś jeszcze??
Y: Tak, kto ci się podoba??
< Zaczerwienił się >
D: Taka bardzo podobna do ciebie, ale ma różowe włosy, nie wiesz kto to jest....
Y: Mhhm :)
Cała sala chórem: SAKURA HARUNO !!!
D: >.<
Y: Przykro mi Dei, masz jeszcze mnie ^^
D: Wiem xD
Y: Bye, Bye.
< Całuje ją w policzek >
D: Bye.
< Wychodzi >
< Yumi stoi w miejscu >
Y: Jeee! On jest cudowny! Za niedługo następy odcinek!
< Kurtyna opada >

3 komentarze: