piątek, 9 marca 2012

INFORMACJE !!!

Więc tak. Było aż TYSIĄC wejść na stronę, więc powiem wam coś:
1. Jestem wam tak wdzięczna, że spróbuje dodać trzy notki aby wam sie podobało.
2. +  Bonusowa notka
3. O notki bonusowe można prosić na zamówienie xD ( np. jeden z czytelników chce o ojcu Naruciaka więc zrobię o tym bonusową notkę. )
4. Uprzedzać że macie urodziny, to wtedy dla was zrobię notki ( np. Amy :* w świecie Naruto ^^ )
6. Zauważyliście że nie ma punktu 5??

                                                                                                                                     Yumi

8 komentarzy:

  1. To ja czekam na te 3 notki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje urodziny już były miesiąc temu;( szkoda, że wcześniej nie założyłaś bloga, bo z chęcią taką notkę bym przeczytała:P
    Amy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na specialne zamówienie zrobię dla ciebie taką notkę. Nie trzeba tylko na urodziny.

      Usuń
  3. hehe to taką zrób:) Będę happy :D
    Amy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na 3 notki:) I mam niedługo urodziny(11 marca)
    NaruSakuFan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak masz na imię albo jaka jest twoja ksywka?? To zrobię taką notkę :)

      Usuń
  5. Luiza ksywka Lui:D(jeśli chodzi o mnie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ja bym taką poprosiła?
    Z zawartością zdaję się na Ciebie. :) :*

    OdpowiedzUsuń