piątek, 16 marca 2012

22. T.O.B.I.A.S.Z chce kupe

A więc, wolicie parę NaruSaku czy BoSaku xD ??
***
Nastał świt. Sakura wstała przeciągneła się i podeszła do szafy. Wyciągneła z niej conversy, rurki, bluzkę z wiśnią i kurtkę i szybko się ubrała. Otworzyła okno i zeskoczyła.
Jej pokój mieścił się na pierwszym piętrze, więc dość wysoko ale ona była bardzo zręczna, choć nie tak zręczna jak Boris.
Pobiegła do parku i usiadła na ławce. Nikogo jeszcze nie było. W końcu była dopiero czwarta nad ranem.
Usłyszała " Tobi is a good boy " i odwróciła się.
Za nią stał chłopiec z dynią na twarzy ( czyt. Tobi ) z obrożą i smyczą którą trzymał Kisame.
- Cześć, mała - rzucił wesoło.
- Siema, rekinie :D
Sushi chyba już się nie gniewało.
- Jak tam? Poranny spacerek z pieskiem? - spytała i uśmiechneła się na widok przylepy która ją prztuliła.
To Tobiaszek ja tulił.
- Tobi is a good girl! - krzyknął radośnie.
0.o
- Eeee.... No dobra 0.o Dziwny jesteś... - powiedział Kisame do Tobiego i uwolnił go ze smyczy. Ten natychmiast pobiegł w krzaki.
- Co za pies....
- Raczej pokemon - mrukneła Sakura i roześmiali się.
Kisame był fajnym przyjacielem i do tego miłym.
Nagle podeszła do nich z nikąd jakaś pani trzymając za ucho Tobi'ego.
- Ten malec jest bez opieki! Rodzice muszą być odpowiedzialni! - krzykneła i poszła sobie ( ale puściła Tobiaszka ).
- Tobiaszu !! Co TY zrobiłeś?! - warknął Kisame.
- Nic, Kisssame. Tylko gonił mnie jej kot a ja uciekałem i kot przez przypadek wpadł do strumyka -.-
- Tobi, ty walnięty pokemonie.... - rykneła rybka.
>.<
- Niech Kisssame- kun nie krzyczy na biednego Tobiaszka.... Sakuś- chan, ratuj.
- Niegrzeczny chłopak! - powiedziała z naganą Sakura.
Tobi rzucił się na ziemię i przyklejił do nogi Sakury krzycząc:
- Sakuś- chan! Niech nie krzyczy na Tobiego! Tobi is a good boy!
- Baka!! * Tobi is a angry boy!!
- Ueeeee! - beczał Tobi. - ja chcę KUPĘ !!
- Sakurka, pomóc ci? - spytał Kisame.
- Nie trzeba dzięki...
Wzieła pobiegła z przylepą na nodze, lecz po paru metrach się wywróciła.
- KUSSO !!!!!!!!!!!!!!!**

12 komentarzy:

  1. Ha, wygraliśmy zakład !! Dodałaś !! Wolę NaruSaku >.<"

    OdpowiedzUsuń
  2. NaruSaku!:) ale dodaj komplikacji ok:) ten Tobi mnie dobija:D
    Amy

    OdpowiedzUsuń
  3. narusaku,narusaku,narusaku-bez dyskusji

    OdpowiedzUsuń
  4. NARUSAKU, ale chyba też można dowiedzieć się jaką parę wolę z mojego nicku:D Krótko szkoda, ale nie narzekam bo coś czuje, że dodasz dziś nową.:)
    Pozdrawiam i weny życzę!!
    NaruSakuFan

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę BoSaku ale co tu się liczy moje zdanie skoro już 4 osoby na NaruSaku ...
    Tobi mnie zabije xD Umrę na pospolitus-odwalus-śmiechus xD

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że narusaku

    OdpowiedzUsuń
  7. NaruSaku >.<
    Borys nie przypadł mi do gustu >,<
    Fajny Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle super ;) zapraszam wszystkich na mojego bloga dopiero co zaczynam przygodę z blogami więc proszę się nie zrazić na dzień dobry http://narusaku-hisoria-milosci.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobi chce kupee!!!!!!! Jezu umieram [*]
    HinataKicałka [*]

    OdpowiedzUsuń