piątek, 13 kwietnia 2012

Wywiad z gwiazdą.

***
Widzicie, zmieniłam wygląd bloga :D
Ten wywiad dedykuję Saspikowi za jego eeee... obeznanie w temacie ^^
Yumi występuje tu jako Yumi a nie autorka bloga i ja :D
***
Witamy w kolejnym odcinku wywiadu z gwiazdami! Naszym kolejnym gościem jest... Hidan!
< Na scenie pojawia się Yumi >
Y: Czeeeść, kochani, wróciłam. Naszym dzisiejszym gościem jest Hidan!
< Na scenę wchodzi Hidan w sami ręczniczku >
H: Siemano ludziska! To ja, pewnie mnie znacie.
Y: Hej Hidan, owszem znamy, z pierwszysch stron playboy'a. Czemu masz TYLKO ręcznik ?
H: Nie to miałem na myśli, ale tak ^^
Mam ręcznik bo dopiero wyszłem spod prysznica.
Y: Osobiście mi o nie przeszkadzda ^^. Opowiedz coś o sobie, co lubisz, czego nie...
< Hidan odkłada playboy'a >
H: Hmmmm, nazywam się Hidan i mam dziewiętnaście lat. Lubię cycki ( ale niespodzianka, nie ? :D ) i piękne kobiety. Nie lubię brzydkich dziewoi i warzyw.
< krzywi się >
Y: Kto według ciebie jest piękny ?
< patrzy wyczekująco >
H: Hmmmm, muszę pomyśleć.
< Myśli, co się raczej rzadko zdarza >
Y: Proszę ręczniczku, zjedź niżej, proszę...- szepcze Yumi.
< Hidan gapi się w dół i poprawia ręcznik >
H: Czemu mi wcześniej nie powiedziałaś?
Y: Mówiłam, że mi to nie przeszkadza... :D
H: Aha. A więc ładne dziewczyny z liceum... To Sakura Haruno, Ino Yamanaka, Konan, Tsunade za jej cycki...
Tsunade z widowni: EJ !!
H: Ona tu jest...
Y: Jasne.
H: Mogę pogapić się na eeeee... biust ?
Y: Że jak?
H: Na zderzaki...
Y: ZBOK !
H: Tak mnie nazywają... Daj POMACAĆ ( Martini, Amy albo Saspik, mówi wam to coś ?? :D ).
< Hidan wstaje z miejsca i podbiega do Yumi. Ta ucieka ze krzykiem. Ganiają się w kółko. Hidanowi spada ręcznik... >
< Yumi patrzy w dół, widownia patrzy w dół, Hidan patrzy w dół... >
Y: Eeeeee....Aaaaa....Załóż ręcznik, ale poczekaj.
H: Co ?
< Błyska światło. >
Y: Dzięki Kiba ^^
< Posłyła buziaka Kibie a ten mruga okiem >
< Hidan stoi w miejscu >
Y: Może się okryjesz ?
< Popatrzył na nią >
< Hidan schodzi ze sceny i cisza na sali. >
< Kurtyna opada >
Tydzień później.
< Yumi szuka gazety dla siebie. Trafia na playboy'a i zagląda. >
Y: Warto było robić zdjęcie. Widziałaś ?
I(Ino): Warto, warto, rób tak częściej ^^
< Obie spoglądają na COŚ Hidana na pierwszej stronie... >
***
Przepraszam młodszych czytalników za eeee.... odrobinę zboczeństwa... :P
***

6 komentarzy:

  1. H: Tak mnie nazywają... Daj POMACAĆ ( Martini, Amy albo Saspik, mówi wam to coś ?? :D ).
    Nom ;D
    Saspik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tak jak poprzednie notki, które nie skomentowałam... wybacz mi:)
    Amy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdziele...zaraz sama zacznę pisać gorące sceny moich bohaterów !(Przestań o tym myśleć Olga !Przestań !)No dobzie...i mam pytanko...KIEDY W KOŃCU KURDE NAPISZESZ MOJĄ UPRAGNIONĄ NOTKĘ 30 !?!?!(to teraz będzie 30 ,co nie ?) JA JEJ TAK CHCEMMMM....a co do pytania."DAJ POMACAĆ"~to już norma ...wiemy z resztą u kogo ,ale w wakacje oduczę cię tej zbocozności !Strzeż się Yuki...STRZEŻ !!!Buahhahah ...twoja sis xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ZBOCZONE TEKSTY 100%
    HinataKicalka

    OdpowiedzUsuń
  5. ZBOCZONE TEKSTY 100%
    HinataKicalka

    OdpowiedzUsuń