środa, 29 lutego 2012

5. Impreza part 2

0.o - to były miny jej towarzyszów.
- Kur***, ja to powiedziałam na głos?!- warkneła Ino czerwieniąc się jak burak.
- Ino, wiesz.... eeee....eeeee.... nie sądziłem że tak wyjdzie 0.o- powiedział Shikamaru spalając cegłe.
- Wow!- krzykneła Ino i to było jak w filmie. Ino rzuciła się na Shikamaru, który zaczął ją  całować.
- What a fuck???!!!!- krzykneli wszyscy.- Kurna, ten świat zwariował!!!
- Ej, no, nie przy ludziach. - powiedział z uśmiechem na ryju Kiba :-D.- Trochę kultury.
Wreszcie puścili się z objęć i zarumienieni wrócili na miejsca.
- Ino, kręć- powiedział Gaara.
Zakręciła i wypadło na Lee.
- Za.... chick!- danie...chick!- powiedział upity Lee.
- A więc, wejdź do łazienki, usiądź na kiblu, a my cię przywiążemy, ok?- spytała się Ino.
Więc tak zrobili. Zaśmiewając się z niego wrócili do pokoju.
- Dobra, ja zakręce za Lee'go, który nie jest już zdolny do gry.- zachichotał Kiba.
Wypadło na Naruto.
- Jeeee! Naruto, stary, jakie szczęście mnie spotkało!- krzyknął Kiba.- Weź pocałuj Sakurkę, bo taka biedna sama tu siedzi, ale pamiętaj, idź z nią do salonu.
- Debilu jeden! Z twoich flaków zrobię ramen!- syknął Naruto.
Naruto wstał i razem z Sakurą weszli do salonu.
Usiedli na kanapie, i trzeba teraz było się całować.
Naruto podsunął się do niej i pochylił się nad nią. Pocałował namiętnie i porywczo. Sakura  chwyciła go za włosy przyciągneła do siebie całując jeszcze gorliwiej. Naruto wodził rękami po jej plecach, nogach i szyi. Obdarzał pocałunkami jej szyję i dłonie. Jego usta delikatnie muskały jej policzki, usta i czoło.  Nagle zaczął całować coraz namiętniej i coraz bardziej diabelsko. Rozpiął jej bluzkę i spodnie i została w samym staniku i majtkach ( bokserkach damskich ) a ona nie będąc mu dłużna rozpieła mu koszulę i spodnie całując jego tors. Zostali w samej bieliźnie.
- O kurw*, ja też tak chcę- syknął Kiba do Shikamaru, bo cała milutka grupa ich podglądała.
 Oni nic nie zauważyli. Dziewczyny wzdychały bo też tak chciały.
Sakura objeła go rękami za szyję i diabelsko całowała. Popatrzyli sobie w oczy.
- Kusso, co my robimy?!- rykneli oboje szybko się ubierając.
- Buhahahahahhahahahahaha!!! Nagrałem to!- ryknął Kiba z zachwytem oglądając filmik razem z resztą na swoim samsungu galaxy. - Ale czadzior!
- Kurna, jak to mozliwe że o mało  nie przespałem się z moją koleżanką od 1 klasy!- myślał Naruto wspominając wszystko.- Dziwię się, ale było fajnie- pomyślał .
Wszyscy pooglądali filmik.
Zobaczyli wszystkie sceny z Naruto i Sakurą.
- O fuck....- mrukneli.
- Wyślę to wszystkim!- krzyknął ciesząc dupę Kiba.
- Nie no!- krzykneła Ino- nie rób tego!
- Zrób!- krzykneli chłopcy.
- Nie rób!- krzykneły dziewczyny.
Tak się kończą zabawy w gronie idiotów.

***                           
                                                              Następny dzień, dom Naruto.
Naruto ziewnął i przeciągnął się.
- O nie!- szepnął.
Wstał z kanapy na której leżał obok Sakury.
- Co ja robię obok Sakurki?- pomyślał.
Poszedł dalej.
- O raju...
Pod stołem leżał Lee ,który jakoś wyszedł z kibla z Shino w objęciach. Na podłodze dalej leżał Shikamaru z kartką na czole
" Nie bawię się z wami, bo to jest upierdliwe"
Ino spała w kącie, Neji, przewodniczący samorządu, przebrany był za wróżkę, TenTen za krecika, a nowy Sai zasnął z butelką Sake w dłoni. Naruto szybko zrobił im zdjęcie.
- Ale skurwiele, zjedli wszystkie chipsy- syknął.
Poszedł po jedzenie do lodówki. W środku znalazł Hinatę spiącą w kłębku. Wziął ją i położył na podłodze.
Z miską zimnego ramenu wrócił do salonu, zauważył coś czego wcześniej nie widział. To Kankuro wisiał na żyrandolu.
- CO ZA ŻYCIE- warknął nic nie pamietając z nocy.
Przeklinając poszedł do łazienki w której znalazł spiącego Choji' ego.
Poszedło do swojego pokoju.
Na łóżku leżał Gaara przytulając misia Naruto, pana Kazekage.
W szafie znalazł Temari wiszącą na wieszaku.
Kibe znalazł śpiącego razem z Akamaru pod łóżkiem.
- CO TU SIĘ CHOLERA WYDARZYŁO!!!!!- ryknął że wszystkich w swoim domu obudził.

8 komentarzy:

  1. WoW...kocham to opowiadanie!Jest boskie ,a notka niczym cud narodzin xD
    No to ja pozdrawiam ,Martini/Nemuru i serdecznie zapraszam do mnie :
    http://sleepy-love.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne! xD
    Ale się uśmiałam!
    Hejo. Jestem Ada. Zaczęłam czytać twojego bloga :D
    Więc, będę wdzięczna, jeśli wejdziesz też na mojego:
    sakura-fallen-in-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oż w mordę. Tego to się nie spodziewałam. :) *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko jedno zostało mi w głowie XDXDXDXDXDXDXDXDXD śmiałem się jak nigdy dotąd

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  6. PARTY HARD HAHAHHAHA ;D Może to dziwne ale czytam ten blog od początku 3 raz pyfff ale co to tam dla mnie xD I tym razem postanawiam komentować co jakis czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no to ci się udało, impra na całego xD jeszcze trochę będę miała żal, ze tego nie ma w oryginalnej mandze xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha !! Nie ma to jak ostra impreza :D Jestem ciekawa co powiedza jak filmik znajda >.<

    OdpowiedzUsuń