sobota, 28 stycznia 2012

1.Jak to się zaczyna...

                                             Wczesny Ranek. Dom Sakury.
- Sakura!! Wyłaź z łóżka albo będziesz miała ze mną do czynienia!- ryknęła mama Sakury Haruno, młodej dziewczyny o różowych, długich włosach i szmaragdowych oczach która właśnie zleciała z łóżka.
- Mhhm- mruknęła Sakura rozcierając tyłek na który spadła.
- Spóźnisz się na rozpoczęcie roku!- Mama Sakury ryczała nadal.
- Kobieto, ty mnie dobijasz!- Krzyknęła wnerwiona Sakura.
                                                           Dom Naruto.
-Dryńńń- dzwonił rozwalając bębenki w uszach budzik Naruto, młodego, przystojnego chłopaka o niebieskich jak niebo oczach i blond włosach ( Śliczny ^^ dop.aut. ).
-Zamknij się, cholerny budziku!- Krzyczał wkurzony już Naruto.
-Dryńńń- Budzik nie dał za wygraną. Chłopak chwycił budzik i z całej siły walnął o ścianę z odległości 4 metrów. Budzik się uciszył. Przeklinając, ubrał się i otworzył okno by wpuścić tu trochę świeżego powietrza. Ale natychmiast je zamknął. Bowiem na zewnątrz był taki ryk, że przebijał głośność budzika o 100x więcej.
To rodzice budzili swe dzieci. Naruto wyszedł z domu z wkurzoną miną na twarzy, bo wiedział że idzie już do drugiej Liceum.
- Koniec spokoju- mruknął niezadowolony.
Poszedł do domu swojego przyjaciela, Shikamaru, potem razem poszli po Kibe i Saskue z którym w zeszłym roku się zaprzyjaźnili.

- Dobra, gotowi na nowy rok?!- krzyknął Kiba.

***
Cześć ludzie. Od tej notki do 55 piszę jako dziecko, więc proszę- nie zrażajcie się. <edytowane 28.03.2015> Mimo wszystko mam nadzieję że Wam się spodoba. 

11 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada, jak będę miał więcej czasu to dodam twój blog do polecanych na moim. Mam nadzieje, że następne notki będą znacznie dłuższe. Aha! i mam jeszcze jedno, podstawowe pytanie. Czy będzie tu para NaruSaku? Mam nadzieję że tak.
    Pozdrawiam Dawidos

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem :D wspaniałe opo wreszcie coś ciekawego dla siebie znalazłam. Będę ciebie odwiedzać. KONIECZNIE. Tez pisałam bloga ale go zostawiłam i minął już rok i postanowiłam ponownie zacząć go prowadzić...
    zapraszam do odwiedzenia http://melloxmatt.blog.onet.pl
    mam dwie prośby ... pierwsza ... czy mogłabym prosić o informowanie o nowej notce i 2 ... mogę dodać cie do linków???
    pozdrawiam serdecznie kyuketsuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajny, tylko interpunkcja i gramatyka... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada. Kocham NaruSaku :3

    Już biorę się za czytanie następnej. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam czytać. Poleciła mi koleżanka. ;] Zapowiada się wspaniale. Zapraszam do mnie http://innanaruto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że czytasz, wejdę na twojego bloga ;D

      Usuń
  6. Zaczynam czytać! Zapowiada się niezmiernie ciekawie ;D Już sam tytuł przyciąga z daleka ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero wpadłam na tego bloga, ale ciekawie się zaczyna :D
    Lecę czytać dalej :*

    OdpowiedzUsuń